Din nou despre management

Domnilor manageri,

In trecut, masina / automobilul a reprezentat o inovatie spre o cale rapida si facila de la A la B. Marele pas facut odata cu aparitia automobilului a scurtat foarte mult timpii pierduti, a apropiat foarte mult destinatia de locul de plecare. De atunci insa, masina a suferit niste mici modificari in ceea ce priveste perceptia si chiar utilizarea. Ati putea consulta aceasta nelimitata resursa de informatie – Internetul pentru a afla ce si cum s-a mai schimbat. Ati putea macar acum intr-un ceas destul de inaintat sa deschideti ochii si sa palpati macar prezentul, viitorul este prea departe pentru voi.

Pentru a va aduce mai aproape aroma noutatilor, iata niste mici modificari in perceptia si utilizarea masinii / automobilului:

  • da credibilitate sau din contra – Va sfatuiesc sa incetati in a va mai trimite omuletii spre clienti in masini de 10.000 Euro cu toate taxele si sa va asteptati la contracte de sute de mii de Euro. Nimeni nu semneaza un contract important cu un panarici fara putere prin firma furnizoare. Nici voi nu ati semna un contract de cateva sute de mii de Euro cu un ciurli burli care se da jos transpirat dintr-un matiz obosit. Iar daca ati face-o… zilele va sunt numarate in business😉
  • aduce plus de imagine sau din contra – Va sfatuiesc sa nu mai folositi texte de promovare de genul „Cel mai tare”, „Cel mai mare”, „Cel mai oricum” afisate pe Skodele voastre Fabia… Voi rade de fiecare data cand le voi vedea, sunt o gluma prea buna😉
  • intr-un final iti aduce mai multe venituri sau din contra – In afara celor expuse mai sus, ganditi-va, domnilor manageri, la bietul om de vanzari care trebuie sa ajunga sa negocieze cateva sute de mii de Euro, pentru dvs, cu un client care parcheaza langa Clio-ul de serviciu al RV-ului o masina de 70.000 Euro pe care nu sta nici lumina. Sunt convins ca increderea in propriile forte a omului care va reprezinta capata un balon de oxigen. Sunt convins ca fiecare paduche se crede David in fata Goliatilor… Sigur va invinge… Mai bine cheltuiti niste bani pe un training de motivare a angajatului!🙂

E tarziu si nu ma prea intereseaza cat de coerent sunt. Dar am o intrebare:

De ce continuati sa cheltuiti bani pe Ford Fiesta, Volkswagen Polo, Chevrolet Aveo, Renault Clio, Skoda Fabia, Dacia Logan si alte masini din aceeasi grupa valorica?

Ce plus ar putea sa va aduca aceste cotete? Oamenilor dvs. cred ca le-ar fi mai usor sa ajunga la punctul B cu metroul – ceea ce inseamna ca pana si voi ar trebui sa constientizati inutilitatea pe care o duc dupa ele aceste capodopere pe roti ale chilipirismului. Singurul bine pe care o astfel de masina ar putea sa-l aduca unui angajat modest si lipsit de pretentii este partida de pescuit din weekend, transport moca. In acest caz insa… la ce va foloseste parlitul care va reprezinta? I wonder…

Nu cred ca haina il face pe om. Dar sunt convins ca haina, fie ea masina, costum de haine, cravata, pantofi, ceas, etc, ii netezeste calea omului. Si in vanzari ca si in viata se numeste „prima impresie” – nu se poate schimba, iar daca aceasta prima impresie este negativa… e ceva de lucru pentru a i se aduce imbunatatiri. Time is money (poate nici asta nu ati aflat inca) iar imbunatatirea unei prime impresii negative papa exact aceasta resursa: TIMPUL

Oare mai crede cineva in lumea business, dar sa creada cu toata convingerea, ca imaginea este ieftina?

Va multumesc pentru atentie, domnilor manageri! Astept telefonul dvs. la urmatoarea bugetare pe care o veti intreprinde.

6 responses to “Din nou despre management

  1. impresii_blonde

    Lasa bai masinile si mai zi-ne de femei. P.S.: sa-i zic sefului sa-mi ia un Ferrari sa imi fac treaba prin oras cu el?

  2. ai dreptate! „haina”…ii netezeste calea omului asa cum decolteul femeii, cu cat mai mare, cu atat mai mult va inlesni negocierea in favoarea acesteia, atat timp cat lumea va exista! si cum managerii traiesc, se hranesc si respira cu „maximizeaza castigul, minimizeaza pierderile”, „procentul este minim…dar asta inseamna ca sanse sunt..” si alte asemenea, iar „criza” este abia la inceput…slabe sanse sa se schimbe ceva!:(

  3. Am si eu o intrebare… De ce nu mai postezi?

  4. Salesman, da si tu un semn muritorilor de rand. Mi-ar parea rau sa stiu ca bolnava mea relatie cu blogul tau se termina aici.

  5. ar trebui sa dati o lectie de management si fostului director de la ziua pentru a distrus viata a peste 100 de oameni. bine ca macar 12 dintre ei au lansat http://www.ziuaveche.ro si isi fac treaba acum

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s