Te minte iar

Te minte iar si apoi plange… te intrebi daca ar fi plans neprinsa… te intrebi daca minciuna ei nu o fi cumva o dovada ca inca mai contezi… te intrebi daca nu cumva scuza ca „nu am vrut sa te ranesc” nu ar trebui sa devina motto-ul vietii tale „nu a vrut sa ma raneasca, inseamna ca ii pasa”

Te minte mereu cu cate un pic… de cele mai multe ori mic-mic-mic de tot, nu observi si ti-e bine. Poate adevarul ti-ar fi stricat ziua… e o minciuna nevinovata si pana la urma benefica…

Te minte… uneori atat de evident incat incepi sa te intrebi… si o intrebi… si iti spune plangand ca „stii tot ce am pe suflet!”, „sunt ca o carte deschisa pentru tine” si insista ca nu a mintit, si continui sa o intrebi si iti tot spune ca esti nebun… incepi sa o crezi pentru un moment… iti trece… o intrebi iar… iti recunoaste 10% din minciuna… plangand… s-a eliberat… esti victorios dar iti dai seama ca pierzi… de ce scoti mai mult de la ea, de-aia esti mai pierzator, de-aia minciuna e mai mare… te intrebi daca vrei sa stii mai departe… iti raspunzi hotarat „NU”… ceva inauntru iti urla sa mergi mai departe, sa intrebi, sa intrebi, sa intrebi… si intrebi iar… si minte… si plange… si esti nebun, esti tampitul ocaziei pentru ca te indoiesti de cea mai importanta prezenta din viata ta… si vrei sa te opresti… dar intrebi… incet-incet, din intrebare in intrebare, minciuna isi arata proportiile… insisti si vrei sa te opresti… simti ca iti explodeaza vena tamplei… vrei sa se opreasca… intrebi in continuare… iti spune tot. Din nou victorie, ea plansa… tu stors… te intrebi pe tine: „a meritat?”… stii ca raspunsul e nu si iti propui ca data viitoare sa fii macar cu o secunda mai superficial… nu va priviti… e o presiune uriasa ce apasa pe umerii vostri… ce e de facut? Te va minti din nou… o stii si ai stiut-o si la ultima minciuna… o iubesti… e a ta… cu bune si rele…

Te va minti iar… si iar… si iar… si mereu vei avea senzatia ca e ceva, cat de mic, pe care ti-l ascunde chiar daca iti povesteste despre sesiunea de shopping… ajungi sa te obisnuiesti… ajungi sa te intrebi, de fiecare data: „daca asta imi spune, cum o fi de fapt in realitate?”… asa se duce dreaq lumea. Va veni urmatoarea… si urmatoarea… si le vei strivi sub presiunea indoielilor tale: „daca ma minte?”

Ce e de facut?

16 responses to “Te minte iar

  1. vai cata aparaie e pe-aici… cate lacrimi… chiar trebuie sa iti spuna altii ce sa faci?

  2. EXcellent. May I put this on My blog ? a\In the category „ce-mi ;place mie ?” of course… with a reference at u’r blog ?
    :
    cristifaur.wordpress.com

  3. @impresie: ce-ar fi? ce-ar fi sa incepeti de maine? imi trimiteti voi frumusel un mail si POOF: eu salvat, voi dumnezei… fair enough?🙂
    @dadatroll: de cate ori am post-uri in top de atatea ori comentezi aiurea. E ultimul comentariu gratuit pe care ti-l tolerez. Vrei sa-ti dai cu parerea… esti binevenit… nu vrei… milogeste-te dupa un link cum face toata lumea, poate o sa-l primesti.

  4. @salesman, mail?🙂 sa inteleg ca ai inceput sa preferi locurile mai retrase? lasa, ca salvat nu ai mai avea nici un farmec. anyway, daca ai nevoie de o parere stii unde sa ma gasesti. doar ca dupa cum stii deja, niciodata nu iti spun ceea ce ai vrea tu sa auzi.

  5. Nui adevarat. Cand ai scris postu ala cu cand sti ca tiai f viata am zis ca cand asculti manele. Cea ce era la subiect nu aurea,

  6. Cine a inteles ce a vrut sa zica individul de mai sus, aka dadatroll? Sa imi traduceti si mie, ca altfel pierd din savoarea bataliei. Si mi-ar parea rau.

  7. Deci hai sati explic ca te vad mai incet. Deci salesaman a zic ca eu nu bag decat ca nu mai comentari aiurea. Cea ce nu e adevarat ca odata cand a zis el ca cum sti ca tiai f***t viata eu am zis ca cand asculti manele cea ce era la subiect. Acum ai inteles umpic?

  8. Uhm. Nu. Dar nu conteaza, era la subiect, si e ok. Mersi ca te-ai straduit sa imi explici, eu fiind un pic mai inceata. Apreciez.
    Oricum, ce conteaza aici este blog-ul lui salesman, nu consideri?

  9. Binenteles ca blogul lui conteaza da ceam zis eu alt ceva?

  10. What a troll..!!
    ” Spunemi s-i mie te rog care zici tu ca din ce generatie faci parte?” Ca si curiozitate

  11. onceanu catalin

    eu unul citesc posturile, fiecare in parte si in sinea mea inchid calculatorul cu senzatia ca: nu mi-am pierdut( a se intelege futut) ziua in fata calculatorului degeaba chatuind sau citind presa online ori dialogand pe mess. Inchid calculatorul cu o senzatie placuta, chiar daca de ex. cand plec de la munca il inchid in scarba. Am citit ceva de calitate. Si poate ca n-as fi intervenit aici, ci as fi preferat sa citesc in continuare in umbra, insa postul asta imi trezeste niste amintiri… o etapa din viata mea. Si imi place cum salesman a surprins ideea. Ai trait-o? Eu da. Si poate ca n-as fi reusit sa o conturez atat de bine… as fi cazut prada sentimentelor si n-as fi reusit sa raman obiectiv… Simti ca exista ceva dincolo de vorbe si nu suna asa cum iti spune, e ceva ce se ascunde… insa iese la iveala treptat asa cum zici tu Salesman, din taria dorintei de a afla adevarul. In general adevarul provoaca durere.
    Stii, ai tendinta de a incerca sa fii tolerant crezand cuvintele ce se insira prin fata fara valoare, daca ai fi obiectiv ai putea mirosi subrezenia ce se ascunde. Insa esti fermecat, de ea, de cuvintele ce vor a fi convingatoare… Asa cum zici, incepi sa crezi, in momentele in care esti alaturi si o vezi cum te face sa iti para ca ii pasa… Apoi ramai din nou cu tine insuti si din nou ies la iveala aceleasi intrebari ale subconstientului…Imi spune adevarul? Si te macina… Finalul poate fi mizerabil, precum niste cuvinte ce ascund adevarul… Dar macar esti liber…
    De ce mintim? De ce incercam sa ii facem sa creada pe altii ca suntem altfel? Si ca de fapt ceea ce suntem e plamadit din cuvinte ce ascund adevarul? Postul asta ma face sa simt o satisfactie ciudata, sa-mi pun un pahar de Malbec si sa il degust prelung… gandindu-ma la faptul ca de maine incepe o noua zi si ca sunt momente care iti demonstreaza ca viata nu se f..te asa cand crezi tu(adica eu🙂.
    A sa precizez cine e Malbecul? Nu incerc sa o fac pe desteptul… E un vechi prieten un veritabil Casillero Del Diablo, un vin din Chile care imi aduce aminte de niste taramuri indepartate, prieteni, altitudine… Din 2005 nu l-am mai intalnit, cand mi-am adus 2 sticle din Bolivia ascunse in bocancii din rucsac. Insa zilele trecute un prieten m-a uimit… se poate gasi intr-un magazin din Turda… L-am procurat, asa ca mi-am reintalnit vechiul prieten:
    ... an old friend

  12. nu prea multi suporta adevarul gol golut! si apoi…s-ar putea sa te plictisesti mult mai repede de a ti se spune intodeauna numai si numai adevarul!(sau nu!!!:) )

  13. Cateodata o minciuna buna este mai ok decat crudul adevar…😐

  14. Sfatul meu: interzice-i sa-ti mai gateasca gogosi. Ia-i cartea de bucate si rupei-i fiecare pagina care contine retete de gogosi :))

Lasă un răspuns

