Cand stii ca ti-ai f***t viata?

Sunt momente in viata cand dai de greu. Unele negre altele doar de un gri mai inchis. SUnt momente cand ai senzatia ca se apropie, incet – incet dar ffff sigur sfarsitul (orice ar insemna asta). Ai senzatia asta la un nivel foarte organic. Si totusi, majoritatea momentelor astea trec. Lasa o urma, poate doua din ce in ce mai putin vizibile in timp, dar trec. Si atunci, intrebarea mea e: cand stii ca ti-ai f***t viata? Cum afli ca e sfarsitul?  Ce autoritate ar trebui sa iti spuna ca asta a fost?

Cine ar trebui sa ma traga de urechi si sa-mi spuna ca degeaba ma amagesc cu tot felul de fapte pe care le interpretez in tot felul de moduri?… Cine ar trebui sa nu ma mai lase sa sper ca ceea ce am e suficient pentru a-mi garanta un maine mai roz?… Cine ar trebui sa vina pur si simplu si sa ma deconecteze de la aparatele astea nenorocite care ma tin in viata: minciuna si speranta?… Cine ar trebui sa fie responsabilul cu „bad news”?

Ma minti tu, ma mint ei si mai nou ma mint si eu. Totul de dragul unei sperante oloage pe care o tot resuscitez si pe care o tin in viata de dragul dramei… va avea un final magnific! Speranta mea, cand va muri, se va sparge in spume si va urla… si va face alte valuri cu alte spume si alte urlete… hmm… speranta si-a nascut speranta. Pot sa ma mint la nesfarsit.

Ce ciudat… speranta ma tine in viata pentru ca eu, cu mintea mea mintita si mincinoasa, sa ii pot gasi inca un argument schiop si inca unul… La mijloc sunt: un ou, o gaina si o mare minciuna… halal adunare dupa atatia ani de viata.

Poate nu vei intelege ce zic eu aici… poate vei crede, ca de obicei, ca vorbesc despre mine. Te vei fi inselat amarnic. Tu esti victima, tu esti calaul. Eu sunt doar un loser care ma invart printre voi si incerc sa va evit greselile. Incerc sa gasesc raspunsul la intrebarile pe care voi nici nu vi le mai puneti. Incerc sa nu ajung ca voi…

Bate vantul… bate vantul foarte tare si stiu ca trebuie sa iti schimbi iar pozitia. Cineva trebuie sa fie frumos, cineva trebuie sa fie destept, cineva trebuie sa se simta important, cuiva trebuie sa ii conectam aparatele…

Te inteleg si te voi ierta pentru ca, din pacate, ai scuza perfecta: nu e NIMENI care sa iti spuna, nu e nimeni care sa iti arate cum pierzi, de ce si nici ce ai putea face sa mai castigi cate ceva. Si ai speranta: tot ce nu e acum va fi maine. Acum nu e nici sfarsitul… va fi maine?

Un foc de artificii azi, doua minciunele maine, trei cuvinte dulci poimaine, poate o incurajare timida intr-un colt de zi undeva saptamana viitoare… si uite cum te vei regasi pe acelasi drum alaturi de alti parteneri incercand sa faci exact la fel si asteptand alte rezultate dar imbatranind cum nici nu ti-ai fi imaginat vreodata, te duci.

Domnul fie cu tine, desi nu cred. Nu mai cred ca Domnul (orice forma ar avea el) mai pune botul la lumanarile tale… Lui i-o fi spus cineva ca e gata… ca e ora inchiderii… TREBUIE sa fie mai destept.

Si totusi, mie cine imi va spune ca e gata?, ca mi-am f***t viata? Ma uit in oglinda si te vad doar pe tine: cu minciuna si speranta pe umerii goi… batrani… obositi…

22 responses to “Cand stii ca ti-ai f***t viata?

  1. Eu n-am inteles nimic. Cine te minte si cine moare sau nu vrea sa moara? Hai bre, cand mai mergem la teatru?🙂

  2. Observ aceeasi pudoare delicata si grija cuviincioasa pentru detaliu in numarul de stelute pe care l-ai folosit la cuvantul rusinos si spuracios din titlu. De apreciat, am gasit un cleg de stelute. Pacat ca cei care au comentat la stelutele mele n-au fost de aceeasi parere si au cerut mai putine, mai multe sau le-au dat alte semnificatii, profunde, batoase… Suntem niste neintelesi ai stelutelor, pardon, sortii…

  3. Pt cineva cu nicku’ „Salesman”, postul e cam atipic, nu crezi?…decat daca-i vinzi lui Cioran, si ma-ndoiesc ca Cioran mai are nevoie la ora actuala…

  4. dedicatie pt salesman:

  5. Ma identific in continutul monologului tau. Traind in aceasta tara, asta simt si eu. Felicitari pt modalitatea in care ti-ai exprimat ideile. Pesimism sau doar realism, oricare din cele 2 exprima acelasi lucru despre care stim bine ca nu ne avantajeaza deloc.

  6. Imi pare rau ca ai ajuns sa n-ai cu cine vorbi, sa scrii pe net unor straini despre mizeria ta. Esti the best in proliferat cacat. Mai impresionezi pe cineva? Pe mine m-ai plictisit. Esti un spatiu nefolosit . Pacat de sperma irosita! Tu ce oferi? Nimic. Ce ai? Nimic. Ce vinzi? Nu se stie. Unde esti? Nicaieri. Pe cine ai langa tine? No one. Cine esti?

  7. pentru X
    iti multumesc ca m-ai scutit pe mine sa scriu …..exact ceea ce ai scris tu!
    cu simpatie,
    Y
    -:)

  8. @ X, y si eventuali „z”: dragutilor, raspunsul meu este da. La toate intrebarile voastre. Sper ca acum dormiti linistiti in ignoranta.
    Acest mic imperiu al rahatului va va primi cu bratele deschise de fiecare data. Pentru ca meritati😉

  9. pentru Y

    Iarasi a facut-o in public! Plictisitor. Eu ma car de tot.

  10. salesman, hai ca incepe sa-mi placa aici la tine. pe cine mai asteptam din lista de 200 si ceva a mess-ului tau?

  11. Cand ajungi sa asculti manele. Daca nu viata, macar creierul.

  12. Buna

    X-ule asta este o parere …pripita. Nu a vrut sa se spovedeasca … (poate) a spus ceea ce simtim cei mai multi dintre noi …

  13. „Si atunci, intrebarea mea e: cand stii ca ti-ai f***t viata? Cum afli ca e sfarsitul? ”

    Fratele lui, daca la virsta la care ai ajuns inca te intrebi, inseamna ca esti un luzer perfect.

    Dar nu unul ordinar ci unul cu blog la Wrrdpress.

  14. „Si atunci, intrebarea mea e: cand stii ca ti-ai f***t viata?”

    raspuns:in momentu in care iti pui intrebarea si apuci sa comentezi despre ea…that`s when

  15. Ai 30 de ani. Astea sunt texte. Mai ai multe de futut.:) In niciun caz, nu viata. Esti ok, da? Lasa prostiile,dragul meu! Ma gandesc cu placere la tine ( ce-i drept, cand n-am ce face ). Fa o lista cu ce-ti place la tine! O sa vezi ca esti sus… Posteaza pe blog atuurile astea ! O sa sara toate femeile tale sa mai adauge cate ceva.
    Te doare-n cot, dar eu tot tin la tine. Ieri am fugit sa te salut. Am dat peste oameni,i-am impins. Sa te prind din urma. Era altcineva. Mi-a venit sa-l injur. O bucurie in minus.
    Paste fericit!

  16. Toate femeile mele…🙂
    Imi place ironia fina si sper ca nu am facut un secret din asta. Ai un 8 la ironie si un 9 la finete.
    Esti premianta😉

  17. onceanu catalin

    hai sa postez un comment si la sectiune asta.
    In ultima perioada si ma refer aici in perioada scursa de la inceputul anului, am avut adeseori astfel de momente cand credeam ca viata e „fututa”, 7.30-15.30 serviciu. Ora 16.00 acasa… a mai trecut o zi. Inevitabil iti trece prin minte intrebarea asta. Mie mi-a trecut, dandu-mi senzatia de insuportabil, intrebandu-ma daca viata chiar s-a futut si o va tine tot asa. Pentru mine senzatia nu era placuta… Job full time, party job… rezultatul suna precum acest topic. Insa nu demult ceva interesant mi-a schimbat optica… conduceam dupa o zi de munca, spre casa pe digul ce uneste Braila de Galati… era cald si pe fundal canta Pacha… Suna tel. si vad un numar privat… in general cam dezagreez ideea… ins araspund si raman blocat. trag repede pe dreapta. La tel. e Horia un mai mult decat prieten, care e plecat in Himalaya. Raman fara cuvinte… simt cum ceva schimba toata mizeria in care ma scaldam. Ma sunase sa imi multumeasca pentru cartea pe care i-am daruit-o si care ii iera de folos pe muntele ce tocmai se pregatea sa il urce- Annapurna. Prin minte imi treceau sute poate zeci de mii de intrebari, vroiam sa stiu cum se simte si ce face… E la poalele lui si se pregateste sa-l urce… Mi-au trebuit doar doua minute sa redevin eu si sa imi dau seama ca viata are un parcurs ciudat, aleatoriu… si oricat de mult as vrea sa cred ca pot sa o conturez… isiare propriul parcurs, cu satisfactii si esecuri cu sentimente minunate si mizerii umane…
    Eu cred ca exista lucruri ce schimba viata permanent si in momente in care crezi ca ti s-a futut sa se intample ceva care-ti schimba optica. Ori cred ca e important ca atunci cand simti ca viata ti s-a f..t sa produci o schimbare, ceva care sa resusciteze starea…
    Insa e bine sa reusim sa invatam si din succese… pentru a putea sta pe val…

  18. catalin onceanu

    aaaa, inca ceva. Zilele trecute mi-am schimbat locul de munca… si am renuntat la party job-ul care imi ocupa in general mai toate weekend-urile… provoc o schimbare si se simte ceva, e ca si cum dupa o iarna grea revine primavara. Si chiar vine.
    Personal cred ca modul de viata monoton iti induce ideea ca viata s-a f…t, e necesara o schimbare, ceva care sa te resusciteze… Eu am ales sa-mi schimb locul de munca, sa renunt la un party job… Lucrez la Electrica si cum multi au impresia ca la Electrica e Raiul pe Pamant nu e chiar asa… Mi-am dorit sa ajung aici ca mai toti cei care termina o facultate cu specific electric… O data ajuns in structura insa intervine o monotonie… cred ca un soi de plafonare. E adevarat ca exista o siguranta a locului de munca… Cam ceea ce isi doreau parintii nostri, insa nu noi… :)) Zi de zi, 7.30-15.30… Oricum m-am atasat de colectiv, de oamenii cu care lucrez si munca de teren… insa in rest… monotonie. Mi-am zis ca viata are o „aroma” de (beep). Insa, zilele trecute mi-a iesit in cale un nou job, un altfel de job… Renunt la stabilitate pentru un nou inceput si nu neaparat salariul m-a determinat sa renunt la actualul job ci ideea de nou… de a schimba ceva. Ma sperie monotonia, nu suport mentalitatea asta… si sincer prin prisma acestui fapt vad altfel viata…
    Cred ca viata se „fute” definitiv atunci cand ajungi sa nu mai poti schimba ceva, cand te complaci in letargia cotidiana, in monotonie…
    Aaaa, apropo, daca nu gasiti altceva de facut care sa va resusciteze starea, in Cheile Rasnoavelor e o instalatie de bungee jumping…

  19. I close my eyes……only for a moment and the moment’s gone….All my dreams…Pass before my eyes , a curiosity….Dust in the wind …All they are is dust in the wind…Same old song.Just a drop of water in an endless sea..All we do…..Crumbles to the ground though we refuse to see..Dust in the wind..All we are is dust in the wind..Now , Don’t hang on..Nothing lasts forever but the earth and sky…It slips away….And all your money won’t another minute buy…..Dust wind the wind….All we are is dust wind the wind…Dust in the wind…..All we are is dust in the wind…Dust in the wind…. Cam asta e….In rest ..plm ( deocamdata sunt pe xanax )

  20. cine mama dracu mi-a folosit numele?
    ce xanax visati frate?
    sa-mi bag ceva in prostu/proasta care a scris chestia aia

  21. cand deschizi ochii, cand cand gandesti, cand …esti tu!

  22. aoleu am proasta sensatie cineva incearca sa isi descarce gandurile…….are o framantare in suflet pe care nu stie cum sa aline

Lasă un răspuns

