Cine dreaq sunt eu?

Daca ar fi sa ma vezi intr-o oglinda cu puterea de a afisa dincolo de zambet si de priviri dragalase, cam asa arat eu:

Cine dreaq sunt eu?

So, beware!!

18 responses to “Cine dreaq sunt eu?

  1. Alex, merci pentru poza! O sa-ti multumesc de cate ori voi avea ocazia.

  2. „Cine dreaq sunt eu?”

    am fost tentat sa scriu…nu stiu cine dreaq esti dar arati ca dreaqul….

    dupa ochi se vede ca iubeste spirtoasele, fumeaza tigari „imposibile” ( Kent Light) si pare de aceeasi virsta cu mine. Oi fi eu?🙂

  3. Daca te uiti mai atent la poza, observi ca omul nu lacrimeaza😉 Deci: ori nu are ciorapii in mana, ori chiar esti TU cu imunitatea ta dezvoltata la smelluri🙂
    Daca e varianta 2, ma bucur ca am depus armele pana nu s-a facut PREA tarziu🙂

  4. ce fel de barbat esti tu daca nu ai curaj sa te mirosi in ciorapi cu un barbat adevarat, un adevarat ciorapper?

    vrei sa te bati in blogguri? ha? Ai fost vreodata locul intii la WordPress- romanian language? Ei bine, afla ca eu am fost pentru 3 zile datorita textului meu turistic ” Ce frumoasa este Pula”.

    Fight !!!!!!🙂

  5. Nu e cioraper, e ciorapeishan

  6. no, it’s caterincheishan🙂

  7. Dar ai fost vreodata number one Most Wanted Bachelor of the Fat-and-Ugly Women Group?🙂

  8. Mersi de poza. O sa o inramez si o sa o pun deasupra la patul meu.

  9. @dadatroll: omu, nu te grabi! Am si poze cu gagici😉
    Sau ti-ai schimbat gusturile si orientarile intre timp?😀

  10. „Dar ai fost vreodata number one Most Wanted Bachelor of the Fat-and-Ugly Women Group? ”

    sorry, nu traiesc in Canada deci …no chance🙂

  11. ok. Macar number one most injurat sofer care parcheaza pe locurile destinate handicapatilor?🙂

  12. Ma gandesc cum ar fi invers…sa arati asa pe dinafara iar in sinea ta sa fii un tip dragalas si „dulce” …! N-ar fi un caz fericit..
    Sigur ai succes la femei, cu garla,…sau gresesc??
    Sa-mi spui te rog daca am facut o gafa…

  13. @andre: imi este foarte greu sa formulez o parere cu care sa ma si mandresc dupa numai 2-3 propozitii. Pentru a-ti putea spune eu daca gresesti sau nu… am nevoie de detalii suplimentare.
    Dar tu? Tu ce parere ai? Gresesti?🙂

  14. 🙂 cu siguranta nu gresesc… sa revin cand si cand pe blog.

  15. Mda, din pacate cand si cand e ok. As vrea sa am o dispozitie mai constructiva in ceea ce priveste scrisul, posturi geniale si dese, dar…
    Simte-te ca acasa😉

  16. multumesc !

    sa fii o gazda buna…:)

  17. Cine draq esti?!?! Our boss! Si atat ajunge! Sa ne traiesti!

  18. auzi te rog eu mult scoate-mi si mie link-ul ala cu pariuri sportive de pe blogul tau ms.

Lasă un răspuns

