Numai femeie de tip „p*zda” sa nu fii… sau daca esti, impaca-te cu gandul ca esti „p*zda”

Nu am obiceiul sa fiu vulgar pe blog. Nu am obiceiul sa rabufnesc in public.

DAR,

Eu in mintea mea ingusta asociez destul de des aceste doua cuvinte: femeie si p*zda. Nu sunt singurul si nici nu mi-am propus sa fiu unic. Poate o fi vreo trauma adunata prin copilarie… poate o fi vreo personalitate foarte violenta si vulgara undeva in adancul mintii mele, personalitate care si-a gasit cel mai prost definit teren pentru a exploata contactele mele cu lumea -p*zdele. Poate or fi frustrari recente, poate ajung si eu sa ma satur de maritis dupa fiecare biet de act sexual, de femei complexate si frustrate, de femei neimplinite, de femei confuze si obtuze, de femeile tip „p*zda”.

Poate ma ajung blestemele tale si iti freci mainile cu satisfactia victoriei imprimata pe chip,  poate mi-a sunat ceasul si ma dau de ceasul mortii libertatii mele… poate imi propun sa ma inham la un jug pe care tu oricum nu il consideri potrivit si iti repugna insasi ideea de jug, idee pe care ai fi acceptat-o totusi daca avea brandul tau… poate…

Poate sunt doar idiot, un profet pustiu cum, zeflemitor, mi-ai spus de atatea ori fie si numai in gand, poate sunt un mascarici care se chinuie cu golgota lipsei lui de talent, poate sunt doar un invelis pe care il considerai candva frumos si ATAT.

DAR,

Gata! Ce e prea mult strica! Daca e sa adunam, aritmetic, sansele pe care le are fiecare „poate” am ajunge la un maxim  de 3:1.000.000. Daca vrem sa aflam probabilitatea ca TOTI acesti „poate” sa fie si adevarati… m-am incurcat in cifre, dar e ceva de genul 1 la nush cate catralioane de miliarde de milioane de infinituri🙂

Ti-am facut publica parerea, draga femeie de tip „p*zda”, dar sa nu crezi ca esti singura din oala asta plina de rahat. Asa ca, sfat: chiar daca te simti putin luata in vizor, ignora impulsul de a-mi raspunde. S-ar putea, cu o probabilitate ffff mare, ca tu sa nu fii INCA trecuta pe aceasta lista a rusinii si sa semnezi, voluntar, in little black book-ul meu: „A ta, alta p*zda”

DAR,

Mai bine, fa-o! Fa, cu mandrie, acest pas in fata! Lasa-i pe oameni sa stie! Urla in gura mare: „SUNT P*ZDA!!!” Gata cu ipocrizia, gata cu minciuna! Acum e momentul sa ajungi la un 0 (zero) absolut in fata obiectului credintei tale. Purifica-te acum in prag de sarbatori!

18 responses to “Numai femeie de tip „p*zda” sa nu fii… sau daca esti, impaca-te cu gandul ca esti „p*zda”

  1. 1. in primul rand ca nu cred ca vreuna dintre femeile astea constientizeaza ca sunt p*zde asa ca slabe sanse sa strige vreuna in gura mare cele citate mai sus.
    2. chiar daca constientizeaza (daca!!!) nu le pasa pentru ca dupa ele este cel mai p*zdos standard dupa care pot fi clasate.
    3. si-n cele din urma nu cred ca vor avea curajul decat daca se cred destpete sau atinse :))
    Good luck!!! sa speram ca vei avea raspunsul dorti daca astpeti vreunul.
    PS. tre sa te fi calcat vreuna tare pe nervi pt asta😀

  2. LOL…PS-ul tau bluey e cea mai coerenta chestie de pe pagina asta pana acum.

  3. Vezi ca poate te trezesti cu niste feministe prostovane care iti vor tine teorii despre „heteronormativitate”. =))

  4. Pai tot astept si eu vreo prostovana, dar vad ca nu apare nici una. Deh…el nu cunoaste decat fete deshtepte, ce sa-i faci…

  5. alinutza are toate punctele pentru toti „i”-i mei🙂

  6. @bluey: bre, ceea ce se intampla „pa blog” trebuie sa fie luat in considerare, in primul rand, dpdv al actului artistico-literar and shit😉 si abia apoi sa ne punem prblema personajelor care poate exista in realitatea cruda, dar la fel de bine… poate nu🙂

  7. Am nimerit la un pyjamas party intre barbati?
    Ba Salesman, adu si tu niste p*zde, macar sa stim si noi o treaba…

  8. La Miller si Nin si acum Salesman, am avut un orgasm in timpul lecturii. Ma simt bineeee. tine-o tot asa,mosule!

  9. Mosule….tu te termini numai dintr-atat? Atunci te inteleg.

  10. alinutza dragutza… sunt femei care ovuleaza dupa cate o partida de sex🙂
    Cred ca la o tinere de mana vine mutiplul ala din filme🙂

  11. dupa, sau in timpul? „bre”…da’ ce usor mai pui botu’

  12. vai…imi dau lacrimile…

  13. deci ti-ai facut blog pana la urma😉

  14. ti-am zis ca vreau poza…uite ce gales ma uit…asa-i ca-s irezistibila?

  15. draga scriitorule,

    da-mi voie sa iti linistesc cazanul de furii…exista si barbati..mhhh…sa zicem p**a! Sunt de aceeasi structura …difera fatadele si tencuiala.
    Asta o zic cu un pic dispret si 2/3 furie si un rest de resemnare. Nu stiu daca tie ti-a trecut, dar eu presimt ca imi vor trece stihiile destul de repede. pentru ca asta e viata…omul ( si eu la fel, recunosc) are asteptari mari, prea mari de la oricine…si normal apar tot felul de dezamagiri si pana la urma reiese ca ea/el este…este..o P***a sau o p**a, pana la urma.

  16. Sunt doua moduri fair-play de a trata asteptarile asta practic, pentru ca teoretic ar fi 3 si anume:
    1. (doar teoretic) ii lasi omului asteptarile in pace si daca te ridici bine daca nu… asta e – fugi.
    2. (si practic) ii cresti asteptarile si apoi te ridici strangand din dinti la noul nivel (foarte rara specie)
    3. (si practic) ii tai din asteptari si apoi il tot surprinzi pe bietul om (risti sa nu aiba rabdare si sa fuga el)
    Cum se intampla in realitatea non-fair-play?
    Ii accepti asteptarile, ba chiar subscrii si ii intaresti convingerile; ii dai de inteles ca tu corespunzi intru totul si apoi, BANG una in moalele capului! Asta bazandu-te pe probabilitatea infiriparii sentimentului, obisnuintei etc, ca de – omului ii e mai greu sa te lase acum, poate chiar imposibil.

  17. hei omule, mi-ai aparut la comments dupa „a month ago”. in realitatea fair-play e mult mai simplu

Lasă un răspuns

