Scuzele necesare…

Avand in vedere ca cineva s-a gasit si se va gasi intotdeauna sa se gandeasca mai mult la ale mele decat la propriile probleme sau framantari, lucru pentru care sunt recunoscator formei de divinitate pe care o accept, iata ca mi s-au gasit si cateva scuze pentru modul idiot in care pun problemele in general:

Sper ca engleza sa nu fie o problema pentru voi si sa acceptati tot ce zice nenea asta simpatic drept scuze pentru modul meu de viata, atat de idiot din punctul de vedere al majoritatii oamenilor.

Stay hungry, stay foolish!

10 responses to “Scuzele necesare…

  1. Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

  2. Nu ai niciodata nevoie de scuze sa fii dureros de adevarat!

  3. cum ai spus, adevarat? hahaha…you’ve just made my day…

  4. Un pusti de la Poiana Soarelui ti-a facut rebusul in 3 ore.

  5. eu l-am facut in 35 min. poiana lunii. acum pe bune.

  6. bravos!! Stiam ca IQ-ul cititorilor mei e de luat in seama😉

  7. ma doare capu’,un rudotel.va rog ,haituiti-ma,sfartecati-mi strampii,lingeti-mi,ba nu, „lingetima” pe cravata,o am cu buline ,am un covor male,male,poseta lu tanti .
    un cititor cu IQ-ul de luat in seama

  8. fuck mefisto!! nu puteai sa subscrii in liniste complimentului pe care tocmai mi-l facusem?😦
    Iei jucaria copilului. Be hated!!🙂

  9. Pingback: “Iubeste ceea ce faci”, Steve Paul Jobs « Puterea sub lupă … până la bec!

  10. Aveti un blog interesant. Prin intermediul blogului Dv am ajuns la extraordinarul discurs al lui Steve Paul Jobs. Va multumescsi va felicit!

Lasă un răspuns

