Management in Romania = Fotbal in Luxembourg (part 2)

Cunosc multi manageri de companii mici sau chiar medii, vorbim aici de cifre de afaceri din 8 cifre in Euro, care inteleg notiunea de „brand”.

Inteleg gresit, vreau sa spun, notiunea de „brand”. Isi inregistreaza la OSIM un logo, o sigla, un nume si POOF!! au „brand”. O mica parte dintre ei, trebuie sa recunosc, cumpara si domeniul „brand.ro” impreuna cu un pachet de hosting, avand in vedere ca e mai ieftin asa.

Pasul 1

Se lauda in stanga si in dreapta ca au „brand”-ul!! Nu iarta pe nimeni, toti trebuie sa stie despre marea inregistrare la OSIM. Prieteni, rude, parteneri de afaceri sunt luati toti la rand pe diverse cai:

telefonic – si doar de pe mobilul care nu mai este un lux de mult, sunt parcursi apropiatii (invitati apoi chiar si la un mic party)

party de promovare – cateva mostre, deja jerpelite de la atata pipait, atins, verificat, troneaza langa logo-ul cumparat cu 50 RON de la unul dintre copii contabilei. Nelipsitele pliante, insotite de carti de vizita, toate cu amprenta strigatoare a exercitiului de creatie sublim, sunt mandria patronatului si a secretarei – autoare atat pentru creatie cat si pentru productie.

e-mail-uri – atat catre cei 11 oameni prezenti la party in afara angajatilor si rudelor acestora, cat si catre ceilalti 6 parteneri din baza de date a firmei. Toate e-mail-urile sunt trimise de pe noul office@brand.ro cu trimitere explicita catre site-ul brand.ro, evident, in constructie. Toate e-mail-urile incep cu „Stimate Partener,…”

Pasul 2

Dupa epuizarea, epuizanta de altfel, a bazei de date si parcurgerea tuturor celor 17 parteneri inscrisi acolo, sunt unii care nu au auzit de „brand”! Nici o problema, ajungem si la ei:

masina patronului „brand”-uita/-ata, cu foarte multa informatie, nu autocolant policrom ci mai multe colante monocrom ca… e vreo diferenta?, toate numerele de telefon, fax, mobil, RDS, UPC, GTS si alti operatori + un www. mic in colt.

pliante – aceleasi pliante pe hartie A4 pt copiatoare laser, printate cu imprimante jet, pe alocuri fffff usor manjite din cauza degetelor transpirate cu care au fost manevrate – distribuite in posta, dar numai in zonele High Residential ca… de, ei au banu’.

radio – cel mai ieftin, ca doar tot radiouri sunt, ce naiba?! eventual, ales cel cu productia = 0 RON, cu timpi morti pentru difuzare ca doar tot aia e, oricum lumea nu asculta reclamele, dar trebuie sa avem reclama la radio.

Pasul 3, data viitoare !

Evident… VA URMA!

Technorati Tags: , , , , , , ,

3 responses to “Management in Romania = Fotbal in Luxembourg (part 2)

  1. Ai omis situatiile… destul de dese …. in care personalizarea masinilor este de forma…😀
    site: http://www.brand.ro
    e-mail: brand@yahoo.com

  2. da… de fapt, cred ca m-a luat valul si le-am oferit prea mult credit. Ar putea fi totusi si mai rau! Site: www . brand .ro si e-mail: costel213@yahoo.co.uk😉

  3. ca vorbim de brand…nu vad in blogroll un anumit brand…nou inventat de stim noi cine🙂 pai cum asa ?!?!
    astept o reactie pozitiva si urgenta.in fond, reclama, sufletul comertului..

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s