Vreau sa aud: „Dinamo Bucharest”

Da, Dinamo e campioana!

De Dinamo Bucuresti, insa, sunt satul. Sunt satul sa ii tot vad, sa ii aud… Sunt dinamovist de aproape 25 ani…

Vreau sa aud Dinamo Bucharest in Europa. Vreau sa uit ca traiesc intr-o tara mica cu ambitii mici. Vreau sa postez pe blog articole despre Dinamo si sa am 1000 de vizite la fiecare articol pentru ca EI acolo in Europa vor sa stie despre Dinamo si despre Bucharest si despre Romania.

Cand o sa vedem si noi 2-3 echipe romanesti in Champions League? Si semifinale cu dueluri interne… orgolii…

La dracu, am ramas un visator.

2 responses to “Vreau sa aud: „Dinamo Bucharest”

  1. Buna dimineata!!! Hai ca m-am apucat sa-ti umplu blog-ul cu comentarii. Asa-ti trebe! Pana nu demult visam sa avem macar o echipa in Liga Campionilor! Si ce vis frumos. Acu’ visul s-a indeplinit, da’….. nu ne place. Vrem mai mult. Tot timpul vei dori mai mult. Zi mersi, spera ca va fi mai bine dar nu dispera daca va fi mai rau.

  2. Disperarea cand imi vineeee… rup camasa de pe mineeee…
    PS19: nu am nicio camasa rupta😉

Lasă un răspuns

