Basescu si NU pentru Basescu

Basescu este un personaj tare ciudat. Oricat de mult am incercat sa imi infranez pofta de a scrie despre el… uite ca nu reusesc.

Avand in vedere ca toti politicienii sunt corupti, la un nivel sau altul, de ce sunt mai multi politicieni impotriva unui om, de-aia ma inversunez sa vad si eu substraturi. Si ce sa vedem acum PSD si PNL si UDMR si alte abrevieri d-astea, toti impotriva lui Basescu. Ceva pute. Cateodata e suficient sa ai un dusman comun cu cineva pentru a-l considera prieten… ei s-au imprietenit toti dragalasii de ei. Toata admiratia pentru jocul politic.

Intrebarea pe care am pus-o mai de mult: cine raspunde? ramane valabila, adica: Ce se intampla daca dupa referendum Basescu va fi tot presedinte? Cine plateste mascarada? Si mi s-a mai nascut o intrebare: e suficient sa am aceiasi dusmani cu Basescu pentru a vota NU pentru Basescu? Cu toate astea… eu stiu cu cine votez 🙂

Sunteti invitati sa va dati cu parerea.

2 responses to “Basescu si NU pentru Basescu

  1. si cu cine votezi matale…daca nu’i cu suparere?🙂

  2. Intraţi la _ http://test55.uv.ro _ şi votaţi alaturi de alti 1000 de oameni. Apoi vedeti scorul. Sondajul este relevant pentru segmentul de populatie care acces la Internet. Votezi DA împreună cu ei, să fii numărul 323, sau spui un NU hotărât demiterii Preşedintelui? Vrei o Republică Prezidenţială tip U.S.A sau Franţa? Sau poate Monarhie,Republica Parlamentară sau Comunism?

Lasă un răspuns

