Este „manipulare” un cuvant pe o lista neagra?

Acest post se vrea a fi un raspuns la postul de pe bastrix

Replica, si sunt convins ca era asteptata, trebuie sa vina de la cei care nu au mesaj. De la cei care nu au decat o forma vaga de credinta in ceea ce fac, spun sau gandesc.

Ei bine, unul dintre acestia sunt chiar eu. Nu imi este rusine sa o spun, ba mai mult – SUNT MANDRU! Sunt mandru ca am o minte libera, sunt mandru ca „optiuni”, „opinie”, „parere” sunt cuvinte in vocabularul meu zilnic. Sunt mandru ca forma de manipulare pe care am pus-o la cale ofera oamenilor transparenta necesara unui proces corect. Sunt mandru ca nu am nevoie de inchizitori pentru a imi impune punctul de vedere… sunt mandru ca punctul meu de vedere nu este UNICUL. Sunt mandru ca singura cruciada pe care o am de organizat, planificat, condus si controlat este una legitima de consultare a opiniei publice si nu una de impunere a punctului de vedere. Sunt mandru ca nici o parere contradictorie parerilor mele nu este un pacat de moarte si nici nu se pedepseste in vreun fel. Sunt mandru ca cercetez mai multe pareri inainte de a-mi declara propria parere ca fiind FINALA. Sunt mandru ca atat mintea cat si sufletul imi sunt „murdare” de cautari si mai putin de raspunsuri.

Din nou, vad in cele scrise de dl Pr. Drd. Picioruş Dorin Octavian, o reactie nejustificata la fapte justificate. Pacat ca „ortodox”-ul nu evolueaza. Asta ar trebui sa fie un pacat de moarte si pedepsit ca atare. Pe de o parte „postam” pe „net” si ne aruncam in „cyberspace” pe de alta parte nesiguranta „marketing”-ului, capcanele manipularii cu „blog-ul” ne sperie si ne provoaca reactii.

In final: SUNT CREDINCIOS! Cred in Dumnezeu! Singurul motiv pentru care nu ma pot declara un ortodox ca voi ceilalti este ca nu pot sa diger intreaga doctrina… parca ar da in ipocrizie altfel… Cum ar fi sa ma vait de manipulatorii de trafic si in acelasi timp sa imi indes in coltul din dreapta-jos a paginii mele 50 de urme ale tot atator activitati de manipulare de trafic.

Manipulare trafic

PS: daca lumea post-modernista este dinamica si bulversanta, asta nu inseamna implicit ca toti suntem coplesiti si bulversati. Sper ca nu ajung la Spam/Deleted/Moderated etc cu acest comment😉

2 responses to “Este „manipulare” un cuvant pe o lista neagra?

  1. Daca sunteti mandru de ceea ce sunteţi înseamnă că nu vă intresează părerile altora. De aceea şi eu sunt mândru de dv. Sper ca vizitatorii dv. sa crească pe fiecare zi şi niciunul care intră la dv. să nu aţipească. Pe mine, blogul dv. nu m-a disconfortat nicidecum.

    O seară frumoasă!

  2. Incepand de acum aveti un link in blogroll. Nu stiu daca inseamna sau nu ceva pt dvs. dar e un inceput. Pasul urmator va fi sa invatam sa convietuim chiar si semi-atipiti sau doar usor disconfortati.
    Numai bine!

Lasă un răspuns

